sâmbătă, 28 februarie 2009

Acuarelă

Nu am mai scris de ceva timp. Ianuarie, februarie sunt lunile "supravieţuirii", ale încercărilor şi ale dărilor. După ce m-am încurcat în proiecte, în calcule şi în stratul de frig care mi-a alungat primăvara mult aşteptată, am ieşit la liman cu gândul la o puşculiţă , pe care o cam folosesc băncile şi cu o dorinţă din ce în ce mai vie de a evada din oraş, fie şi numai pentru o zi. Cam înalt zidul, dar merită încercat gândul, mai ales acum, de Mărţişor. Printre atâtea roboţeli de zi cu zi, un dar primit ieri, cartea lui Minulescu "romanţe pentru mai târziu" şi un CD cu Anotimpurile lui Vivaldi ( Gheorghe Zamfir şi Traffic Strings) mi-au încălzit amintirile:

"În oraşu-n care plouă de trei ori pe săptămână
Orăşenii, pe trotuare,
Merg ţinându-se de mână”

O primăvară caldă tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu